Re: Zrušené životní pojištění
A co mám prosím uvést jako zdroj příjmu???Jak to mám FÚ doložit?Nejsem účetní,tak se omlouvám jestli mám hloupé otázky,ale trošku nerozumím ani proč se to musí dodanit??? Raději to,ale dodanime teď...manžel bude mít odpočet na mě i na děti na celý rok,tak to snad nebude tak hrozný...:o)
Ne,nechápu....protože smlouvu sepsal s pojišťovnou a ne se státem a pokud v tom daném roce kdy byl uplatněn odpočet ke zrušení nedošlo,tak proč to brát zpětně??Manžel měl životko kde měl za smrt pouze 40tisíc a o ostatním odškodnění ani nemluvím.Bylo zastaralé a naštěstí jsme odpočet uplatňovali jen 5 let.Proč by měl být trestán státem za to,že si udělal nové a s lepšími podmínkami při úraze nebo smrti...???Ještě bych to pochopila,kdyby si nezaložil hned druhé,ale takhle mi to trošku zavání...:o//No přinejmenším jsme poučeni..."nechtěj slevu zadarmo" a v dalších letech si odpočet již uplatňovat nebudem...
Smlouvu sepsal s pojišťovnou, ale od státu chtěl úlevu na daních. Nesplnil podmínky, smlouvu nedodržel, proto musí dodanit. Pokud by vydržel ješte 2 roky, v r.2015 už bude možné převést odkupné rovnou na novou pojistku a nedodaňovat, mohl si nechat odkupné převést rovnou na novou pojistku a dodaňovat by nemusel.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Změny, které přináší rok 2026 do oblasti zaměstnávání
Velký rozcestník změn v roce 2026, které se týkají podnikatelů
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více než 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
12. 2. 2013 19:58
Dobrý den,