Nesouhlas s reklamací sedačky

  • (neregistrovaný)

    24. 11. 2005 10:55

    Koupil jsem si sedačku,která měla potah z eko kůže.Při rozbalování jsem zjistil,že sedačka má v potahu díry,které jsou způsobeny nastřelováním spon přes eko kůži.Hned ten den jsem to šel reklamovat.Po 14 dnech přijeli a chtěli sedačku opravit a to tak,že tam nastřelí spony zpět a vzniklé díry tam nechají.Nesouhlasil jsem s opravou a podal jsem osobně písemný nesouhlas prodávajícímu.Chci se zeptat: za jak dlouho se mi musí ozvat s vyjádřením(30dnů?) a co mám proti nim dělat,abych uspěl(asi přes soudního znalce?)

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).