Reklamace

  • (neregistrovaný)

    2. 12. 2005 22:08

    Dobrý den,má prodejce povinnost převzít výrobek na reklamaci?Mě se totiž stalo,že jsem si koupil CD přehrávač v Globusu a ani po čtvté reklamaci stejné věci mi nechtějí vrátit peníze nebo vyměnit za jiný.Mají ze servisu napsáno pokaždé,že se závada neprojevila.Je to závada,která se nevyskytuje pravidelně.Nyní už mi řekl prodejce,že další reklamaci už mi ani nepřevezme.Má na to právo?Děkuji Retik

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 12. 2005 11:13

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      V záruční době ne. Musí věc převzít a pak reklamaci zamítnout s tím, že se uváděná závada neprojevuje.

    • 3. 12. 2005 11:29

      Retik (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      Děkuji.O jaký zákon se mohu opřít.V Občans.zákoníku jsem to nenašel.Retik

    • 5. 12. 2005 14:37

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      Nevím, o tom, že by povinnost písemného záznamu o reklamaci byla takto taxativně zakotvena v zákoně - imho to vyplývá z principu průkaznosti. Event. mě někdo (R.H.) opravte.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).