Re: poraďte přepsané nároky dovolených??
Jsem také mzdová účetní a postavila bych se k tomu takto: Opravit nároky za rok 2005, aby souhlasily s ručním výpočtem dle zákona a dosadit je do počítače. Pokud má někdo starou dovolenou, řešit individuálně se zaměstnancem. Ručíte jen za to, co jste dělala vy, za předchozí mzdovou účetní je zodpovědný zaměstnavatel. Pokud vedení nemá zájem stav řešit, kryjte svá záda a za dobu, od které mzdy pro ně děláte si hlídejte veškeré nároky. Pro Váš klid bych sepsala nesouhlasící nároky na dovolenou se jmény zaměstnanců, kterých se to týká a tento seznam dala do pošty firmy k orazítkování datumovkou jako doklad, kdy jste jej předala vedení firmy k řešení. POkud se nebude nic dít, budete mít alespoň v ruce papír, že jste to zkusila. Zodpovědnost ale zůstává na vedení firmy!!!
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 12. 2005 7:24
Mám prosbu o takovou radu co by jste dělali v mé situaci...