Re: pro Ilonu
no samozrejme, zda se mi, ze tech 50% z 1/6 za to ani nestoji, navic, pokud ma internet i v miste podnikani, tak by se to obhajovalo velmi tezko, mozna tak 10-20%
Re: Poplatek za internet mimo sidlo firm
>>>Dobrý den,
>>>
>>>jsem student živnostník a bydliště mám stále vedené u
>>>rodičů.
>>>Bydlím teď ovšem s partou studentů na privátě a rád
>>>bych si dal poplatky za internet z privátu do
>>>nákladů.
>>>Myslíte, že je to možné, pokud tu nemám oficiálně
>>>nahlášené bydliště? Mám jen nájemní smlouvu, ve které
>>>jsem
>>>napsaný jako jeden ze šesti nájemníků.
>>>
>>>Díky moc
>>>Honza
>>
>>a doklad na placení internetu chodí na vaše jméno?
>****
>a kolik byste dala Vy, pani Radko, kdyby mel ten
>internet na svoje jmeno? - ja tu placala neco o 1/6 atd.
>ale to byl jen muj nazor, kolik je dle vas na FU
Já s tou 1/6 , resp. s polovinou ze 1/6, naprosto souhlasím. Těžko bude někdo věřit, že Ti ostatní mladíci u internetu nesedí. Rozvést internet do víc PC nebo notebooků třeba přes router, switch apod. je velmi jednoduché. A taky pochybuju, že tazatel užívá internet JEN k výdělku. Určitě taky "paří" PC hry a občas chatuje s holkama apod. :-))) Nicméně důkazní břemeno je na poplatníkovi. Pokud si tazatel myslí, že obhájí celé výdaje na internet před berňákem, budiž ;-)
>obhajitelne?
takže znovu. pokud vás v domácnosti kde máte internet bude žít 5 - manžel a tři děti, myslíte si, že berňák vám uzná jen 1/5?? poplatník prokáže tím, že má doklad a smlouvu na své jméno. na FÚ je vyvrátit věrohodnost tohoto důkazu. (lze např. když tam přijdou, juknou do historie a uvidí xchat, libimseti, apod...budou tam nainstalovaný hry, nebo na pc bude dřepět spolubydlící)
a ještě něco. pokud platí paušál, platil by míň, kdyby měl pc jen pro sebe? jaké mu vzniknou náklady navíc, když na pc občas přijde sednout spolubydlící?