Re: Problémová reklamace
Doporučuji pozornosti ctěného obecenstva sekci Ochrana spotřebitele zde na serveru, event. sekci s prefabrikovanými řešeními (http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx). Dost jsme se s tím nadřeli, tak to koukejte používat :-))
btw: zasekl se vám capslock
Re: Problémová reklamace
Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele nic takového není ,ani jinde ne.2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý!
Re: Problémová reklamace
>>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
>>nic takového není ,ani jinde ne.
>Např. §620/3,4,5.
>>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý
>http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock
§620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším reklamační list.Něco už mám zjištěno odjinud.Děkuji za" ochotu"!S tím CapsLockem tomu nerozumím,ale to je nepodstatné.JK
Re: Problémová reklamace
>>>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
>>>nic takového není ,ani jinde ne.
>>Např. §620/3,4,5.
>>>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý
>
>>http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock
>
>§620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším
>reklamační list.
To jsem přehlédl, omlouvám se. Existuje pouze zákonná povinnost vystavit potvrzení o reklamaci (což je v sekci Otázek jasně uvedeno i s odkazem na §). Náležitosti tohoto dokumentu nejsou zákonem určeny, pouze §13 přikazuje prodejci informovat o podmínkách uplatnění záruky.
>Něco už mám zjištěno odjinud.
V tom případě se s námi jistě rád podělíte o informace.
>Děkuji za" ochotu"!
Na lidi, kteří se velkými písmeny dožadují pomoci druhých, aniž by sami vyvinuli sebemenší úsilí, je dobré se vykašlat. Pokud to neudělám, pak je to z mé strany ochota bez uvozovek.
>S tím CapsLockem tomu nerozumím,
To jsme si všimli. Jestli nerozumíte anglicky, překládat vám to nebudu. Znalost netikety je vaší povinností - najděte si to někde v češtině.
>ale to je nepodstatné.JK
To, že nevíte, co v diskusi znamená použití velkých písmen, je dost podstatné...
Re: Problémová reklamace
>>>>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
>>>>nic takového není ,ani jinde ne.
>>>Např. §620/3,4,5.
>>>>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý
>>
>>>http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock
>>
>>§620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším
>>reklamační list.
>To jsem přehlédl, omlouvám se. Existuje pouze zákonná
>povinnost vystavit potvrzení o reklamaci (což je v
>sekci Otázek jasně uvedeno i s odkazem na §). Náležitosti
>tohoto dokumentu nejsou zákonem určeny, pouze §13
>přikazuje prodejci informovat o podmínkách uplatnění
>záruky.
>>Něco už mám zjištěno odjinud.
>V tom případě se s námi jistě rád podělíte o
>informace.
Vy víte přece všechno nejlépe,nač se dělit.
>>Děkuji za" ochotu"!
>Na lidi, kteří se velkými písmeny dožadují pomoci
>druhých, aniž by sami vyvinuli sebemenší úsilí, je dobré
>se vykašlat. Pokud to neudělám, pak je to z mé strany
>ochota bez uvozovek.
Nedožaduji se pomoci velkými písmeny.Jen zdůrazňuji své otázky.Jak můžete tvrdit,že nevyvýjím sebemenší úsilí,když neznáte souvislosti.Také byste jistě zkoušel vše možné,kdyby váš spor trval půl roku a měl v tom 35OOOKč.Váš server jsme studovali a asi nám něco uniklo.Tím se omlouváme.
>>S tím CapsLockem tomu nerozumím,
>To jsme si všimli. Jestli nerozumíte anglicky,
>překládat vám to nebudu. Znalost netikety je vaší povinností
>- najděte si to někde v češtině.
Proč řešíte otázky etikety a znalost angličtiny?Jakou to má vše souvislost s mým problémem?
>>ale to je nepodstatné.JK
>To, že nevíte, co v diskusi znamená použití velkých
>písmen, je dost podstatné...
Já jsem potřeboval jen poradit a nenapadlo mne,že nesmím diskutovat s velkými písmeny.O co vám jde?Snad se tu lidem radí a nebo je ještě máte v náplni práce poučovat o jiných věcech.
Trochu skromnosti a pokory by neškodilo.
Děkuji bez uvozovek,že jste se mnou ztráceli čas a jelikož nejsem na vaší úrovni,nebudu vás již obtěžovat.JK
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
9. 3. 2006 20:34
Potřebuji znát přesná fakta a paragrafy v reklamačním sporu ,který trvá déle než půl roku.A to:JAKÉ NÁLEŽITOSTI MÁ MÍT REKLAMAČNÍ LIST? EXISTUJE NĚJAKÝ PARAGRAF,KTERÝ UPRAVUJE PŘESNÉ NÁLEŽITOSTI REKLAMAČNÍHO LISTU?CO PŘESNĚ ZNAMENÁ TERMÍN "PRODEJCE JE POVINEN O REKLAMACI TAKÉ ROZHODNOUT"A O ČEM VŠEM VLASTNĚ ROZHODUJE?