Re: Reklamace
V případě výskytu opakované vady máte nárok na odstoupení od smlouvy (=vrácení peněz) nebo výměnu věci za bezvadnou (řešení volíte vy). Prodejce je povinnen splnit tento svůj závazek bez zbytečného odkladu, telefon už nikam posílat nemá (není důvod).
http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 9. 2006 9:46
Dobrý den, vlastníme mobilní telefon, u kterého se opakovaně vyskytuje stejná chyba: zamrzne, nejde pustit,nemá signál....servis mobilní telefon v rámci reklamace opravil tak, že vyměnil celý vnitřek.
Telefon byl takto úspěšně reklamovaný již třikrát (kvůli urychlení jsme s ním jeli přímo do servisu, nikoliv k prodejci). Nyní po týdnu užívání jsou zase stejné problémy. Rádi bychom odstoupili od smlouvy a budeme požadovat vrácení peněz.
Prosím, jak postupovat, aby vše bylo co nejrychleji vyřešeno? Nemáme náhradní telefon. Pokud nyní zajdeme k prodejci s potvrzením o 3 stejných opravách ze servisu, vrátí nám hned peníze nebo telefon bude posílat do servisu a teprve po tom se to bude řešit?
Děkuji moc za vaše rady