Ještě k vánoční dekoraci jak to chápat

  • (neregistrovaný)

    7. 1. 2007 10:54

    Cituji časopis "Otázky a odpovědi z praxe":

    Výdaje za nákup a rozesílání vánočních přání je třeba chápat z pohledu zákona č.586/1992 Sb o daních z příjmu, ve znění pozdějších předpisů jako výdaje na reprezentaci. Takové výdaje s odvoláním na § 25 odst.1 písm. t) citovaného zákona nelze uplatnit jako daňově účinné.
    Abychom odpověděli vyčerpávajícím způsobem, je potřeba poznamenat, že nákup vánočních přání lze uplatnit jako daňový výdaj (náklad) u podnikatelského subjektu, který nakupuje zboží za účelem dalšího prodeje.

    Jak se na to díváte? Co případná kontrola?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 1. 2007 12:16

      Docent (neregistrovaný)

      Re: ještě k vánoční dekoraci jak to cháp
      Pochybuji že by novoročenka nebyla opatřena názvem obchodní společnosti a její cena byla vyšší než 500 Kč, je potřeba ty příslušné odstavce číst celé.

    • 7. 1. 2007 14:02

      1234 (neregistrovaný)

      Re: ještě k vánoční dekoraci jak to cháp
      nebo mít ústa řádně proříznutá a hlavně vědět, jak zdůvodnit:-)

    • 7. 1. 2007 17:39

      Eva M. (neregistrovaný)

      Kdo je autorem citované úvahy?
      U citovaného článku mi chybí, kdo je autorem té úvahy - prosím tedy o info. Tak jako tak, je to "pouze" názor a v jiném časopise by se jistě našel názor opačný. Výklad našich (nedokonalých) zákonů náleží pouze soudu. Podobné názory jako výše citovaný nás mohou inspirovat k hledání a zamyšlení. Ale pro mě to není "svaté slovo" či "neměnná pravda", kterou bych nesměla zpochybnit, pokud se domnívám, že zákon umožňuje něco jiného.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).