PROSÍM MZDOVE-co vše evidovat u zaměstn?

  • (neregistrovaný)

    2. 2. 2007 18:36

    prosím co vše mam evidovat a schovavat pro evidenci zaměstnanců? Mam uschované výplatnice,měsíční přehledy na OSSZ a zdravotní pojištovny,přihlášky a odhlášky, a důch.listy pojištění. Ale dělají se ještě nějaké ty listy pracovníka nebo něco takového? Nebo nechybí mi ještě něco,kdyby přišla kontrola? Jak to vedete Vy? Co vše máte?
    děkuji všem za rady

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 2. 2007 3:32

      xy (neregistrovaný)

      Re: PROSÍM MZDOVE-co vše evidovat u zamě
      Na každého zaměstnance musíte mít mzdový list (archivace je nějakých 40 let? - podívejte se do zákona - je přešně dáno, co musí obsahovat!), daňová prohlášení zaměstnanců se všemi potvrzeními na úlevy a slevy, které jste poskytovala,poklady pro roční zúčtování daně a zúčtování jedn.zaměstnanců, podklady pro mzdy - jako odměny apod., rekapitulace mezd pro kontroly.Pokud vyplácíte nemocenské dávky, potom veškeré vyplacené dávky včetně neschopenek. Veškerou korespondenci (hlášení) s FÚ, OSSZ, ZP ...Snad někoho napadne ještě něco.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).