Re: DPH-UZP 12/2011.
Dobrý den,
naše firma došlé faktury zaúčtovává do nákladů v měsíci kdy uplatňuje odpočet - řešíme to prostě jedním datem. Nemáme měsíční uzávěrky, takže takto náklady až tak řešit nemusíme. Na konci roku ale tedy musím rozlišit - takže v prosinci 2011 budu tedy mít náklady za tel. poplatky jakoby 2x - je to správně?
Děkuji moc
Re: DPH-UZP 12/2011.
Ano, pokud tam máte náklady za listopad a pak ještě za prosinec.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 2. 2012 14:54
Prosím poradit, došlá faktura - tel.poplatky za 12/2011, došla začátkem 1/2012. V nákladech zúčtováno v 12/2011, ale odpočet DPH až v 1/2012. Je to správně? Předem děkuji.