Odstoupení od kupní smlouvy

  • (neregistrovaný)

    2. 2. 2007 22:03

    Dobrý den,

    pracuji v jednom velkoobchodním středisku, kde jsme měli školení ohledně reklamací. A tam nám sdělili, že prodejce není ze zákona povinnen vrátit zákazníkovi hotovost po 3. uznané reklamaci stejné závady, či po 4 různých závadách. Je to pravda nebo ne?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 2. 2007 19:09

      Jitka (neregistrovaný)

      Re: Odstoupení od kupní smlouvy
      Pokud je výrobek v záruční době, má zákazník právo na reklamaci po 3.reklamaci. Do 2 let je pak na zákazníkovi prokázat vadu výrobku a to základě posudku soudního znalce z oboru (posudek platí zákazník) Vada výrobku se pak posuzuje jako neodstranitelná.
      Pokud zákazník nesouhlasí se slevou z ceny, může žádat o odstoupení od kupní smlouvy. Obrátit se může též na ČOI nebo Úřad pro ochranu spotřebitele, upozornit ŽÚ na chování firmy atp., cokoli je pro obě strany lepší, než se s tím dostat k soudu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).