Roční zúčtování daně

  • (neregistrovaný)

    1. 2. 2012 11:22

    Dobrý den,
    jeden náš zaměstnanec si doposud zpracovával daňové přiznání sám, ale letos žádá o provedení ročního zúčtování. Budu to zpracovávat poprvé a chci si ověřit postup.
    Se zaměstnancem jsem podepsal prohlášení poplatníka vč 3. části. + chce nárokovat odpočet úroku z úvěru ke kterému mam potvrzení a výši úroků za uplynulý rok.
    Co vše mám já zpracovat? Pouze "Výpočet daně a daňového zvýhodnění" a toto odevzdat na FÚ nebo i něco dalšího?
    Kdyby si podával zaměstnanec přiznání sám tak bych zase připravil jen Potvrzení o zd. příjmech?
    Děkuji za informace a příp. rady na co si dát pozor. MC

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 1. 2. 2012 12:04

      jasná (neregistrovaný)

      Re: roční zúčtování daně
      Musí vám doložit výpis z katastru nemovitosti nebo výpis z listu vlastnictví + smlouvu o úvěru + potvrzení o zaplacených úrocích. Vy mu spočítáte roční zúčtování daně, přeplatek vrátíte nejpozději ve výplatě za březen.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).