Re: OT: Vedení účetnictví -malý obchod
Já nemám problém s daňovou evidencí ani s účetnictvím, spíš jsem směřovala dotaz ohledně vedení skladu, jak vysvětlit tomu prodejci, že je nutné vést něco, jako sklad. Jak mu vysvětlit, že by měl mít stanoveny rabaty, provést inventuru, případně si zapisovat slevy, aby pak FÚ dokázal, že nekrátil tržby a pod. To mě zajímá, zkušenosti v drobných obchodech, kde pracuje pouze majitel a sklad pro něho není důležitý.
Omlouvám se za nepřesné znění.
Re: OT: Vedení účetnictví -malý obchod
-----------------------------------------------
pokud nemá jednotný rabat, tak bych doporučovala vést skladovou evodenci kontrolu korunou.
Re: OT: Vedení účetnictví -malý obchod
buď mu to jako odborník vysvětlíte a pochopí a bude respektovat, nebo jděte od toho, co jiného chcete slyšet, takových chytráků, co si myslí, že si budou dělat co je napadne a pak při kontrole vyvádějí a svádějí vše na účetní, je, nesnažte se získat takového klienta za každou cenu, pokud se nepodřídí, pryč.
Re: OT: Vedení účetnictví -malý obchod
Moc děkuju, přesně to jsem chtěla slyšet. Řeknu svůj systém, své podmínky a buď to přijme s tím, že mu nabídnu, že výpočty a případné rozpisy denních tržeb v excelu přiložím, jen bude na něm, jaké prodejní ceny mně bude udávat, aby to vyšlo pak s inventurou. Protože je to malý obchod myslím, že tržbu půjde alespoň maličko upravit operativně podle inventur, aby to vycházelo. Takže díky.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
7. 2. 2012 9:36
Dobrý den, pracuju jako účetní, mám nabídku pomoct paní vést daňovou evidenci v malé obchodě, co to obnáší, musí vést nějakou speciální evidenci nebo něco podobného? Děkuji za všechny rady.